Caron One Pound Solids Yarn, Grass Green, 16oz

Caron One Pound Solids Yarn, Grass Green, 16oz


Caron One Pound Solids Yarn ialah jenis benang rajut yang berwarna hijau rumput dan mempunyai berat 16oz. Benang ini sangat lembut dan berkualiti tinggi, serta sangat boleh digunakan untuk menjahit berbagai jenis projek seperti selimut, bantal, dan pakaian. Ia juga sangat mudah digunakan dan sesuai untuk penggunaan oleh pelbagai peringkat penjahit. Dengan satu penggulungan yang berat, ianya sesuai untuk menjahit projek yang lebih besar dan tidak perlu merisikokan kehabisan benang. Caron One Pound Solids Yarn adalah pilihan yang tepat bagi mereka yang mencari benang berkualiti tinggi dalam warna hijau rumput yang cantik.

The Ideal medium weight yarn for all your knitting and crocheting projects. Not suitable for children under three years. Dyelotted: we try but are not always able to match dye lots. Care: Do not bleach do not iron do not dry clean.
One Pound skein is economical, with excellent yardage one skein makes four scarves
100% Acrylic
Gauge: 4 med Worsted
Crochet Gauge: 12 sc and 13 rows with a 5 mm (U.S. H/8) crochet hook.Knitting Gauge: 16 sts and 20 rows with a 5 mm (U.S. 8) knitting needle.Ball Size: 16 oz/453.6 g, 812 yds/742 m.Care: Machine wash and dry

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment