Bright Starts Oball Classic Easy-Grasp Toy - Blue/Green

Bright Starts Oball Classic Easy-Grasp Toy – Blue/Green


Bright Starts Oball Classic Easy-Grasp Toy – Blue/Green adalah mainan kanak-kanak yang sangat popular. Mainan ini sangat direka khas untuk memudahkan bayi dan kanak-kanak kecil menjalankan aktiviti merangkak dan berjalan. Dibuat dengan bentuk sfera yang unik, mainan ini boleh dipegang dengan mudah oleh tangan kecil bayi dan kanak-kanak, yang mempunyai ruang pegangan yang mudah dijangkau.

Mainan ini diperbuat daripada bahan yang selamat dan tahan lama dan boleh dijadikan hiburan dan penyelesaian kebosanan ketika anak anda sedang berada di tempat tidur atau sedang menunggu dalam kereta. Ia juga sesuai untuk anak-anak yang mempunyai masalah buang air besar dan mengukir jari-jari mereka sehingga memudahkan mereka untuk merangsang penggerakannya.

Mainan Oball Classic Easy-Grasp Toy – Blue/Green mempunyai variasi warna cerah yang menarik dan boleh dijadikan teman yang hebat untuk kanak-kanak anda. Ia membantu meningkatkan motor kasar dan penglihatan anak anda dan memberi mereka kegembiraan dan hiburan tanpa seksa. Mainan ini juga sesuai untuk dihadiahkan pada bayi baru lahir atau kanak-kanak kecil dalam keluarga dan kawan.

The Oball Classic from Bright Starts is easy to pick up and impossible to put down! Made with 32 finger holes, this ball is easy to grasp at any age. The bendable Oball material is as fun to squeeze and shake as it is to hold, which encourages the development of fine motor skills. So let the good times roll. or plunk, drop, shake and toss!
Made with 32 finger holes for little hands to hold
Flexible patented design is soft and inviting for baby
Toy for newborn and up. you’ll want to play too!

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment