Bright Starts BS12295 Bright Starts Friends For Me On-the-Go Toy - Elephant

Bright Starts BS12295 Bright Starts Friends For Me On-the-Go Toy – Elephant


Bright Starts BS12295 Bright Starts Friends For Me On-the-Go Toy – Elephant adalah mainan interaktif mudah alih yang direka untuk bayi anda. Mainan ini mempunyai bentuk gajah yang akan menarik perhatian bayi Anda, dan terdapat berbagai jenis aktiviti yang menghiburkan.

Mainan ini membolehkan bayi anda bermain dengan aktiviti seperti menarik tali untuk menghasilkan bunyi, mengubah muka gajah dengan keadaan berkedip-kedip atau tidak berkedip, serta melihat diri mereka mereka melalui cermin kecil. Tali pengikat yang terdapat pada mainan ini membolehkan anda menggantungkannya pada stroller atau kerusi kereta bayi untuk menjaga bayi anda terhibur di perjalanan.

Bright Starts BS12295 Bright Starts Friends For Me On-the-Go Toy – Elephant ini adalah mainan yang sangat berfungsi untuk meningkatkan koordinasi penglihatan dan pendengaran bayi. Mainan ini juga sangat berguna untuk menjaga bayi anda terhibur ketika sedang berada di kereta atau stroller. Dengan warna-warna yang terang dan mekanisme yang interaktif, mainan ini pastinya akan menjadi suatu yang disukai bayi anda.

Features• Bring this jingling jungle toy wherever you go• Adorable elephant makes a fun rattle sound and crinkle noise for auditory stimulation• Attaches to your stroller carrier and more for on-the-go fun• Multiple satin tags for baby to touch and explore• Activity toy you can easily take anywhereDescriptionMeet the friend your baby will never forget!Baby will practice reaching and batting to hear the little chime jingle inside!Easily travel with this take along toy by attaching the plush elephant onto your carrier or stroller. Multiple textures add a sensory experience for baby with every touch including satin ribbons to soothe your wild child. With soft crinkle ears delicate pink cheeks and squishy feet your little peanut will love this huggable pal.
Multiple satin tags for baby to touch and explore
Attaches to your stroller, carrier and more
The friends for me elephant by bright starts is a newborn toy that encourages the development of fine motor skills anywhere you go.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment