Best Baby Product YAMAZAKI home Line Adjustable Shoe Rack, Small, Black

YAMAZAKI home Line Adjustable Shoe Rack, Small, Black


YAMAZAKI Home Line Adjustable Shoe Rack, kecil dan berwarna hitam, adalah tempat penyimpanan sepatu yang sesuai untuk rumah yang sempit atau kecil. Reka bentuknya yang boleh diubah dirancang untuk memenuhi keperluan penyimpanan sepatu yang berbeza.

Dengan dimensi 8,3 inci lebar dan 4,3 inci tinggi, ia dapat menampung hingga tiga pasang sepatu. Rak sepatu ini dilengkapi dengan pemegang yang boleh digeser untuk menyesuaikan muatan. Dengan demikian, ia menjadikan ia pengaturan yang fleksibel dan praktikal untuk ruang sepatu anda.

YAMAZAKI Home Line Adjustable Shoe Rack kecil, tetapi kukuh pada masa yang sama, dibuat daripada bahan berkualiti tinggi yang tahan lama dan sesuai untuk penggunaan jangka panjang.

Jadi jika anda mencari tempat penyimpanan sepatu yang boleh diubah suai, praktikal dan berkesan, YAMAZAKI Home Line Adjustable Shoe Rack, kecil, hitam adalah pilihan yang tepat untuk anda.

This adjustable shoe rack by Yamazaki can fit under a cabinet – you can adjust the width to fit into your desired space perfectly.
Adjustable to fit into your desired space
Can fit under a cabinet
Designed in Japan

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment