Best Baby Product Wing/Wacoal EL6811 Women's Warm Inner Wear, Fleece Lined, Cotton Blend, Stretchy Fit, Easy to Wear, 3/4 Sleeves, Heat Retention, Autumn and Winter Inner Wear

Wing/Wacoal EL6811 Women’s Warm Inner Wear, Fleece Lined, Cotton Blend, Stretchy Fit, Easy to Wear, 3/4 Sleeves, Heat Retention, Autumn and Winter Inner Wear


Wing/Wacoal EL6811 Inner Wear Wanita yang Hangat, Berlapis Fleece, Gabungan Kapas, Padanan Berkaitan, Mudah Dipakai, Lengan 3/4, Mengekalkan Pemanasan, Pakaian Dalam Musim Gugur dan Musim Sejuk

Wing/Wacoal EL6811 Inner Wear Wanita adalah pakaian dalam yang ideal untuk ditambah pada pakaian anda ketika musim gugur atau musim sejuk tiba. Dibuat dari gabungan kapas, pakaian ini hangat dan selesa pada kulit anda. Selain itu, ia berlapis-lapis dengan fleece yang akan membantu meningkatkan ketahanan haba dalam badan anda.

Pakaian ini dilengkapi dengan padanan berkaitan yang berfungsi mengikat pakaian dalam ke badan anda dengan selesa dan memastikan bahagian dalam pakaian tidak terdedah kepada sejuk. Dalam masa yang sama, bahan kelenturannya membolehkan anda untuk bergerak dengan bebas tanpa rasa terkekang oleh pakaian anda.

Lengan 3/4 pada Wing/Wacoal EL6811 Inner Wear Wanita membolehkan anda memadankannya dengan baju luar yang panjang tanpa menghadapi masalah yang berkaitan. Anda juga boleh memakainya sebagai pakaian rarikan tanpa perlu memikirkan tentang pakaian dalam tambahan.

Dengan Wing/Wacoal EL6811 Inner Wear Wanita di dalam pakaian anda, anda pasti akan merasakan kesenangan yang sebenar dalam segala aktiviti outdoor anda pada musim sejuk dan gugur.

“Lakunobi Thermo”
Stretches well for a good fit
Warm inner fleece lining

Warm fleece lining: Made of a warm cotton blend material with a moderate thickness that is brushed on the skin.
Stretches well and is easy to wear; Stretchable material with good elasticity.

8/4 sleeve

Made of a cotton blend material that has excellent stretch and heat retention, and a warm inner with a fluffy brushed on the side of the skin. The moderate thickness is comfortable and stretches well to fit your body. The soft and fluffy fleece lining is perfect for snuggling up in the warmth of your skin, making it a companion during the cold season.
Package dimensions ‏ : ‎ 26.5 x 20 x 3.7 cm; 180 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 13 October 2022
Manufacturer ‏ : ‎ Wing/Wacoal(ウイング/ワコール)
ASIN ‏ : ‎ B0BF9PDR2H
Item model number ‏ : ‎ EL6811
Department ‏ : ‎ Women

Warm fleece lining: Made of a warm cotton blend material with a moderate thickness that is brushed on the skin
Stretchy and comfortable to wear; Made of stretchy material with good elasticity
Washing: Machine washable. *Please be sure to follow the care instructions (English language not guaranteed)

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment