Best Baby Product Wacoal JRC777 Women's Bra Top with Cups, Inner Tank Top, Cotton Blend, Reduces Back Steps, Stretch Material, Inner Underwear

Wacoal JRC777 Women’s Bra Top with Cups, Inner Tank Top, Cotton Blend, Reduces Back Steps, Stretch Material, Inner Underwear


Wacoal JRC777 Bra Top dengan Cawan, Tank Top Dalaman, Campuran Kapas, Mengurangkan Langkah Belakang, Bahan Regang, Dalaman Alas Sulaman.

Bra Top Wacoal JRC777 untuk wanita adalah gabungan sempurna gaya dan keselesaan, dengan reka bentuk yang memberi sokongan terbaik dan penampilan yang bergaya. Dilengkapi dengan cawan yang selesa, Bra Top ini juga mempunyai pelekat dalaman yang terletak di bahagian dada, menyesuaikan bentuk badan dengan sempurna. Gabungan bahan kapas dan bahan regang memberi keselesaan sepanjang hari, tanpa menjejaskan sokongan yang diperlukan. Dicipta dengan teknologi khas, Bra Top ini membantu mengurangkan langkah belakang dengan menyokong badan dari bahagian belakang. Selain itu, Bra Top ini juga dilengkapi dengan pad sulaman dalaman yang memberikan keselesaan ekstra. Jimat masa dan membantu mengelakkan gegaran, Bra Top Wacoal JRC777 sesuai untuk wanita yang aktif dan ingin merasa selesa sepanjang hari.

The body and cup are made of a stretchy cotton blend material for easy wear.
The built-in cup underneath the knit-in finish reduces the feeling of tightness and reduces the level of the back.
This item comes with an outerwear like cup so it can be worn by itself, and it is sleeveless and does not slip off easily, and does not easily cut on your shoulders.

Package dimensions ‏ : ‎ 25 x 19.1 x 3.8 cm; 110 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 28 September 2022
Manufacturer ‏ : ‎ Wacoal(ワコール)
ASIN ‏ : ‎ B08GLY4MYG
Item model number ‏ : ‎ JRC777
Department ‏ : ‎ Womens

The built-in cup underneath the knit-in finish reduces the feeling of tightness and reduces the level of the back
Washing: Hand wash *Please be sure to follow the care instructions when washing

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment