Best Baby Product Thule Paramount Backpack 24L, Black

Thule Paramount Backpack 24L, Black


Thule Paramount Backpack 24L, hitam adalah pilihan terbaik untuk mereka yang mengutamakan keamanan dan kenyamanan. Disain stylish dan dilengkapi dengan teknologi Anti-Theft yang memberikan perlindungan maksimal terhadap barang bawaan Anda.

Dilengkapi dengan kompartemen laptop yang dapat menampung laptop hingga ukuran 15 inchi, serta ruang penyimpanan internal yang cukup besar untuk semua kebutuhan sehari-hari Anda. Terdapat juga kompartemen tersembunyi di bagian belakang tas yang dapat menyimpan paspor, uang, dan identitas Anda.

Dengan bahan tahan air dan tahan abrasi, Thule Paramount Backpack 24L sangat cocok untuk mereka yang sering bepergian maupun beraktivitas di luar ruangan. Dilengkapi dengan sistem punggung yang nyaman dan bahu yang dapat disesuaikan, memudahkan Anda untuk membawa beban yang berat dalam waktu yang lama tanpa merasa lelah.

A weather-resistant commuter backpack with unique access points and plenty of space for your workday essentials.
Secure, magnetic foldover closure simplifies top access to the main compartments
Two way access to laptop, tablet, and main compartment through zipped fold top opening or side zippers
Quick access front pocket with organization panel is hidden by magnetic flap closure for added security
Protect a phone or sunglasses in the soft-lined pocket.Easily access a metro card on your commute with the shoulder strap slip pocket.Fit a passport in the hidden backpanel pocket.Main compartment organization includes a secure mesh pocket plus a structured pocket for files, a notebook, or a tablet.Carry in comfort with a padded, mesh backpanel designed for airflow and breathability.Designed with durable 420D nylon material with a water-resistant finish, YKK zippers, and reflective details

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment