Best Baby Product Scrub Daddy SD1-YL Kitchen Sponge, Scrub Daddy, Original Yellow

Scrub Daddy SD1-YL Kitchen Sponge, Scrub Daddy, Original Yellow


Scrub Daddy SD1-YL Kitchen Sponge adalah satu buah spanget dapur yang dihasilkan oleh jenama Scrub Daddy dan dikenali dengan warna asalnya iaitu kuning. Ia boleh digunakan untuk membersihkan pelbagai jenis permukaan di dapur seperti pinggan mangkuk, periuk kuali, sinki dan lain-lain. Yang menarik tentang Scrub Daddy SD1-YL Kitchen Sponge ialah ia bertekstur lembut ketika terkena air panas dan bertekstur kasar ketika terkena air sejuk. Ini membuatkan ia dapat menghapuskan kotoran yang membandel dan juga dapat digunakan untuk membasuh permukaan yang lebih lembut tanpa merosakkan. Scrub Daddy SD1-YL Kitchen Sponge juga tahan lama dengan daya tahan sehingga 8 minggu dan boleh dicuci dengan mesin basuh pinggan mangkuk. Ia adalah pilihan yang baik untuk menjadikan dapur anda sentiasa bersih dan cantik.

Scrub Daddy is a sponge that changes firmness with water temperature. Made with a special material called FelexTexture. It is soft with warm water and hardens in cold water, so you can change the firmness according to the stain, convenient to use.
It is also non-abrasive or steel material. Therefore, it is difficult to damage delicate surfaces such as stainless steel, Teflon treatment, glass, plastic, and wood. (*Please test it on a small area before using).
The sponge texture is coarse, so it does not leave stains or odors. It does not penetrate deep and dries quickly, so it is difficult to grow mildew, and can be used hygienically for a long time.

Weight: 1.1 oz (32
Material: Polyester
Country of Origin: Vietnam (country of origin may change)

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment