Best Baby Product Panaracer LX 8W241-LX-18 Clincher Tire, 24 x 1, Black/Skin Side (For Cross Bike, Children's Car, Street Riding, Commuting, Touring, Long Riding)

Panaracer LX 8W241-LX-18 Clincher Tire, 24 x 1, Black/Skin Side (For Cross Bike, Children’s Car, Street Riding, Commuting, Touring, Long Riding)


Panaracer LX 8W241-LX-18 Clincher Tire 24 x 1, Black/Skin Side adalah tayar yang sempurna untuk penggunaan lintas , kereta kanak-kanak, berjalan di jalanraya, commuting, touring, dan long riding. Tayar ini dilengkapi dengan teknologi terkini untuk menangani permukaan jalan yang kasar dan berbatu dan memberikan pengalaman yang menyenangkan bagi pengguna. Dengan saiz 24 x 1, ia sesuai untuk digunakan pada pedal basikal yang sesuai. Dikelilingi dengan warna hitam dan skin side, tayar ini tidak hanya tahan lasak tetapi juga menambahkan sentuhan gayanya. Jadi, jika anda mencari tayar yang kuat dan tahan lama untuk basikal lintas anda, Panaracer LX 8W241-LX-18 Clincher Tire adalah pilihan yang tepat.

This popular Parera series is a wide range of sizes for a variety of situations, such as commuting to work or school, and touring. Produced in Japan with a stable spec and high support rates.
Size: 24 x 1
Car model: cross bike / kids car
Uses: Street riding, commuting, touring, long rides
Bead: Wire;Series / Model: Parcela LX / 8W241-LX-18;Color: Black / Skin Side

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment