Best Baby Product オージーケーカブト(OGK KABUTO) 自転車 スポーツサングラス/アイウエア NBシリーズ【NB-01/NB-02/NB-03】

オージーケーカブト(OGK KABUTO) 自転車 スポーツサングラス/アイウエア NBシリーズ【NB-01/NB-02/NB-03】


OGK KABUTO merupakan jenama yang popular di Jepun dan mereka kini memperkenalkan kacamata sport atau ‘sports sunglasses’ mereka dalam siri NB. Kacamata ini dirancang khas untuk penggunaan semasa berbasikal dan menggunakan teknologi yang canggih dalam pembuatannya. Dilengkapi dengan ‘lens polycarbonate’ yang tahan lasak, senang dibersihkan serta mempunyai perlindungan 100% terhadap sinar UV.

Siri NB ini tersedia dalam tiga jenis, iaitu NB-01, NB-02 dan NB-03. NB-01 dan NB-02 mempunyai rekaan yang ringan dan fleksibel yang memberikan keselesaan kepada pemakai, manakala NB-03 lebih padat dan padu untuk penggunaan semasa berbasikal pada masa yang panjang. Semua jenis dilengkapi dengan kelengkapan aksesori yang membantu penggunaan semasa berbasikal seperti ‘nose pads’ dan ‘ear socks’ yang tahan lasak dan anti-slip.

Kacamata sport ini sangat sesuai digunakan oleh mereka yang aktif dalam aktiviti luar seperti berbasikal, hiking atau joging, dan pastinya merupakan pilihan yang tepat bagi mereka yang mencari perlindungan mata yang berkualiti tinggi dan keselesaan semasa berada di luar rumah.

Date First Available ‏ : ‎ 5 November 2022
ASIN ‏ : ‎ B0BLJR77YY

Standard Lens Color (Visible Light Transmittance): Coated Mauve Green (15%), Clear (90%)
UV Transmittance Less than 0.1% (all colors are common). Special Lens Coating: Hard Coat. Lens Curve: 8 Curves
Descentre design reduces prism action and reduces discomfort caused by vision distortion
Polycarbonate lenses with excellent transparency / shock resistance / heat resistance as well as UV protection

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment