Best Baby Product Newborn Mosquito Net Foldable Crib Canopy Baby Newborn Insect Repellent Mosquito Repellent Crib Accessories 98×55×60cm [1443-14448]

Newborn Mosquito Net Foldable Crib Canopy Baby Newborn Insect Repellent Mosquito Repellent Crib Accessories 98×55×60cm [1443-14448]


Warna putih yang cantik, Mosquito Net untuk bayi baru lahir yang boleh dilipat adalah aksesori yang sangat berguna untuk mengekalkan bayi yang sihat dan selamat daripada gigitan nyamuk dan serangga. Mosquito Net boleh digunakan di atas katil bayi atau dipasang pada kerangka crib dan membentang melindungi bayi daripada serangga yang tidak diingini, memastikan tidur yang nyaman dan berkualiti. Direka dengan kain yang berkualiti tinggi, Mosquito Net ini lasak dan boleh bertahan lama. Ukurannya 98×55×60cm dan sangat mudah dipasang dan digunakan. Ia memberikan perlindungan yang berkesan dan pelepasan semulajadi serta memastikan bayi anda selamat dan selesa sepanjang masa. Mosquito Net Foldable Crib Canopy Baby Newborn Insect Repellent adalah tambahan yang mustahak untuk semua ibu bapa yang mengambil berat tentang kesihatan dan kesejahteraan bayi mereka.

Product Information:
Color: Style 1-6
Size: 38.6 x 21.7 x 23.6 inches (98
Package Includes: Baby Mosquito Net
Gender: Unisex
Material: 100% Rayon

[Precautions]
Although this product is inspected, it is an imported product, there may be rare cases of uneven stitching, fraying, etc.
・We take great care to make sure that the color of the actual product is as close as possible, but there may be slight differences in brightness and color depending on your monitor.
Although sizes are measured with actual measurements, there may be slight differences in measurement.
Packaging may change without prior notice.

Size: 38.6 x 21.7 x 23.6 inches (98
Bottomless foldable crib canopy
It can be folded and stored very compactly
Makes a great gift for celebrations and birthdays

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment