Best Baby Product Newborn Mosquito Net Foldable Crib Canopy Baby Newborn Insect Repellent Mosquito Repellent Crib Accessories 98×55×60cm [1443-14448]

Newborn Mosquito Net Foldable Crib Canopy Baby Newborn Insect Repellent Mosquito Repellent Crib Accessories 98×55×60cm [1443-14448]


Permaidani nyamuk lipas bayi lipas lipas lipas baru berkembang boleh dilipat kanopi katil bayi adalah aksesori yang direka khas untuk melindungi bayi baru daripada gigitan nyamuk dan serangga yang lain. Ukurannya adalah 98×55×60cm dan boleh dilipat dengan mudah untuk penggunaan yang mudah dan kemas. Permaidani nyamuk ini direka dengan bahan yang tahan lasak dan tahan lasak untuk kegunaan jangka panjang dan mempunyai ciri-ciri tolak nyamuk yang kuat bagi melindungi bayi daripada gigitan nyamuk yang sering berlaku pada bayi baru lahir. Ia mudah dipasang ke katil bayi dan sangat berguna bagi ibu-ibu yang bimbang tentang keselamatan bayi mereka daripada serangga yang mengancam. Dengan permaidani nyamuk lipas bayi ini, ibu-ibu akan mendapat ketenangan fikiran bahawa bayi mereka dilindungi daripada gigitan nyamuk dan serangga lain semasa tidur malam.

Product Information:
Color: Style 1-6
Size: 38.6 x 21.7 x 23.6 inches (98
Package Includes: Baby Mosquito Net
Gender: Unisex
Material: 100% Rayon

[Precautions]
Although this product is inspected, it is an imported product, there may be rare cases of uneven stitching, fraying, etc.
・We take great care to make sure that the color of the actual product is as close as possible, but there may be slight differences in brightness and color depending on your monitor.
Although sizes are measured with actual measurements, there may be slight differences in measurement.
Packaging may change without prior notice.

Size: 38.6 x 21.7 x 23.6 inches (98
Bottomless foldable crib canopy
It can be folded and stored very compactly
Makes a great gift for celebrations and birthdays

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment