Best Baby Product MSC International 77700 Joie Monkey Banana Tree Holder Hanger, 5.75-Inches

MSC International 77700 Joie Monkey Banana Tree Holder Hanger, 5.75-Inches


MSC International 77700 Joie Monkey Banana Tree Holder Hanger, bercangkuk pisang monyet ini memegang pisang anda agar menjadi lebih menarik dan mudah diakses di dapur anda. Dengan ketinggian 5.75 inci, holder hanger yang bergaya monyet ini dapat menampung buah pisang dengan mudah dan nyaman. Bahan yang digunakan adalah plastik yang aman dan tahan lama dan mudah dibersihkan. Desain unik monyet yang menggantung memang memberikan kesan yang lucu dan menggemaskan pada dekorasi dapur anda, sehingga cocok untuk digunakan di rumah atau untuk hadiah untuk teman atau keluarga yang suka menggemari hewan lucu.

Joie’s Monkey Banana Tree suspends bananas above the counter, much like their natural state of hanging from a banana tree. Bananas ripen more evenly and, keeping them off the counter prevents bruising so they stay fresh longer. The whimsical monkey design is fun and easy to use. Made from sturdy and durable metal and plastic. Joie’s Monkey Banana Tree is easy to use and clean. Hand wash in warm, soapy water.
Made from metal and plastic
Suspends bananas above the counter, much like their natural state of hanging from a banana tree; bananas stay fresh longer
Allows bananas to ripen more evenly without bruises; fun and whimsical monkey design
Easy to use; hand wash in warm, soapy water

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment