Best Baby Product Mino ware Handmade Modern Small Plate

Mino ware Handmade Modern Small Plate


Mino Ware merupakan jenis piring kecil moden yang dihasilkan secara tradisional di Jepun. Piring ini diperbuat daripada tanah liat khas yang diambil dari tapak kelahiran Mino di Prefektur Gifu. Setiap piring ini dihasilkan dengan tangan secara berulang-ulang menggunakan teknik pembentukan tanah liat yang dikenali sebagai “togi” dan diarak dalam dua lapis glazur untuk melindungi permukaan. Dengan reka bentuk moden yang bersih dan tegas, piring kecil ini sesuai digunakan untuk penyajian hidangan kecil seperti pencuci mulut atau snek. Mino Ware Handmade Modern Small Plate merupakan anugerah yang sempurna untuk sesiapa yang gemar gaya hidup moden dan klasik pada masa yang sama.

This small dish features a handmade look with a modern design. Great for everyday use and entertaining. It is also convenient for you to add seasonings and condiments such as soy sauce. No other small plates.
Material: Porcelain
This small dish features a handmade look with a modern design
Great for everyday use and entertaining. It is also convenient for you to add seasonings and condiments such as soy sauce
No other small plates

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment