Best Baby Product Excel Powder & Pencil Eyebrow EX PD14 (Mauve Brown) 3 Function Integrated Powder & Pencil Eyebrow

Excel Powder & Pencil Eyebrow EX PD14 (Mauve Brown) 3 Function Integrated Powder & Pencil Eyebrow


Excel Powder & Pencil Eyebrow EX PD14 (Mauve Brown) adalah produk yang dirumus khas untuk membentuk alis dengan sempurna. Produk ini mengandungi serbuk serta pensil untuk memberikan hasil yang indah serta tahan lama.

Produk Excel Powder & Pencil Eyebrow EX PD14 (Mauve Brown) adalah berwarna coklat keunguan yang penuh dengan pigmen, iaitu mempunyai pigmen yang memadai untuk memberikan kesan yang natural serta tahan lama. Produk ini mempunyai tiga fungsi utama iaitu, memberikan warna alis, membentuk alis dan memberikan tekstur alis.

Pensil alis yang disertakan memiliki ujung berbentuk runcing yang memudahkan penggunaan pada bahagian sudut alis. Selain itu, formula serbuk alis juga memberikan kesan yang lembut dan berbentuk semula jadi pada alis. Produk ini boleh digunakan pada keadaan alis yang tebal atau tipis, untuk memberikan tampilan alis yang bersih, definisi dan berbentuk cantik.

Produk ini sangat sesuai dijadikan pilihan untuk wanita yang ingin mempunyai alis yang cantik, tahan lama serta kemas. Produk ini juga boleh digunakan pada siang hari mahupun pada malam hari, bergantung pada acara yang akan dihadiri. Produk ini juga sesuai digunakan pada semua jenis kulit.

3-in-1 Powder & Pencil Eyebrow The pencil part is an elliptical core that makes it easy to draw gaps and delicate lines, so you can draw each and every detail of your eyebrow. The powder part is a natural fit powder that is easy to apply in shades, so if you put it fluffy, it will give you a 3D look. The brush part is soft to the touch & 3D screw brush to make the line blurred and straighten. Slim, hygienic canister with cap Available in a wide variety of colors to match your fashion and hair color. PD14 (Mauve Brown): For those with bright brown hair from pink to redness.
Available in a variety of colors to match your fashion and hair colors
The pencil part is an elliptical core that makes it easy to draw gaps and delicate lines
The powder part is a natural fit powder that is easy to apply and shaded
The brush part is a soft touch and a 3D screw brush

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment