Best Baby Product Casaros Business Card Case

Casaros Business Card Case


Casaros Business Card Case atau Kotak Kad Niaga Casaros merupakan kotak kecil yang berguna untuk menyimpan dan membawa kad nama atau kad perniagaan. Ia diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi dan direka dengan gaya yang profesional dan elegan. Kotak kad ini boleh dipakai oleh lelaki dan wanita yang ingin mengekalkan penampilan profesional ketika bertemu dengan pelanggan atau rakan perniagaan.

Kotak kad ini mempunyai ciri-ciri yang unik dan menarik. Terdapat ruang yang mencukupi untuk menyimpan sejumlah kad nama atau kad perniagaan dalam satu masa. Casaros Business Card Case juga mudah dibawa ke mana-mana sahaja, ianya senang dibuka dan ditutup, ringan dan padat. Selain itu, ia dilengkapi dengan penutup magnetik yang kukuh untuk memastikan kandungan kad-kad tersebut sentiasa selamat.

Dengan tampilan kotak cad ini yang cantik dan elegan, ia sesuai untuk digunakan oleh mana-mana perniagaan, end user individu, mahasiswa atau profesional yang ingin mempertingkatkan penampilan dan kesan profesional mereka ketika bertemu dengan pelanggan atau rakan perniagaan.

Jadi, jika anda mencari kotak kad perniagaan yang kualiti tinggi, tahan lasak dan bergaya yang boleh dijadikan sebagai hadiah atau kegunaan peribadi, Casaros Business Card Case merupakan pilihan yang terbaik untuk anda.

As business cards are a tool to introduce yourself, we want to be able to focus on your own personal style. With a wide variety of color designs and functionality, you want to use it for storing and carrying a variety of cards.
Date First Available ‏ : ‎ 11 August 2022
Manufacturer ‏ : ‎ キャサロス (Cassaros)
ASIN ‏ : ‎ B08RYWY69Y

Material: Synthetic leather

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment