Best Baby Product Airin Women's Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top

Airin Women’s Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top


Airin Wanita Dalaman, Shinobase Dalaman, dengan Cawan Beracun Untuk Kebolehan Kebersihan, Top Tank

Airin Women’s Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top ialah pakaian dalam wanita yang dirangka untuk memenuhi keperluan sokongan serta keselesaan dalam kegiatan sehari-hari. Pakaian dalaman ini mempunyai cawan beracun yang menghasilkan keupayaan kebersihan dengan mudah, serta berbentuk menempel untuk memastikan keselesaan dan bentuk tetap.

Dengan rekaan yang anggun dan elegan, Airin Women’s Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top memberikan ketenangan mendalam serta meningkatkan keberanian diri anda bagi menjalani kegiatan harian anda. Juga, pakaian dalam ini direka khas untuk memudahkan penggunaan dan memastikan kesenangan sepanjang hari.

Jangan risaukan lagi tentang pakaian dalam yang tak selesa pada bahagian belakang anda kerana Airin Women’s Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top mempunyai cawan beracun yang melindungi anda dari masalah tersebut. Dapatkan Airin Women’s Inner Wear, Shinobase Inner Wear, With Molded Cups For Clean Back, Tank Top pada harga yang murah dan bergaya pada masa yang sama.

I wanted this product. This is an undergarment that solves your problems. ・Although it looks like a normal inner, it has a correction.
Package dimensions ‏ : ‎ 29.3 x 19.6 x 5.1 cm; 130 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 12 June 2022
Manufacturer ‏ : ‎ Airin
ASIN ‏ : ‎ B09MM11CZ7
Item model number ‏ : ‎ 22854
Department ‏ : ‎ Women

Size L: Bust (Manufacturer’s indicated size): 33.9 – 37.0 inches (86 – 9
Size 2L: Bust (Manufacturer’s listed size): 36.6 – 39.8 inches (93 – 101 cm)

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment