BEABA Glass Portion Storage Container Set (2 Piece), Pink/dark Blue

BEABA Glass Portion Storage Container Set (2 Piece), Pink/dark Blue


BEABA Glass Portion Storage Container Set (2 Piece), Pink/dark Blue adalah set wadah penyimpanan makanan berbahan kaca yang terdiri dari 2 buah wadah dengan warna pink dan biru tua. Wadah ini didesain untuk menyimpan makanan bayi atau anak-anak dengan ukuran porsi yang sesuai untuk makanan mereka.

Bahan kaca yang digunakan dalam wadah ini memastikan keamanan makanan dan memudahkan penggunaan karena mudah dibersihkan. Dilengkapi dengan tutup yang rapat dan dapat dikunci, wadah ini juga dapat digunakan untuk membawa bekal makanan saat berpergian.

BEABA Glass Portion Storage Container Set (2 Piece), Pink/dark Blue merupakan pilihan yang tepat untuk para orangtua yang ingin memberikan makanan sehat dan bergizi untuk anak-anak mereka dengan cara yang praktis dan aman.

The Beaba Conservation Jar Glass Set of 2 is made of high grade glass material which does not degrade over time, no staining and no distortion. These glass jars are highly resistant to heat and thermal shock which means you can heat, freeze and sterilize them without any worries. The supple lids are easy to clip on and are also airtight to preserve flavors and aromas of inner contents. These jars feature graduation in ml which makes measuring contents easy and simple. Available in 150ml pink jar and 250ml dark blue jar.
High resistant glass does not degrade over time
Heat and thermal shock resistant
Supple lid, easy to clip on
Airtight closure preserves flavors and aromas

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment