Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi + Cellular, 512GB) - Silver (2021 Model, 3rd Generation)

Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi + Cellular, 512GB) – Silver (2021 Model, 3rd Generation)


Apple iPad Pro 11-inci (Wi-Fi + Cellular, 512GB) – Silver (Model 2021, Generasi 3) adalah tablet yang penuh dengan ciri-ciri cemerlang. Ia mempunyai skrin Liquid Retina IPS 11-inci dengan resolusi 2388 x 1668 piksel dan cahaya LED belakang sekata yang memberikan gambar yang lebih tajam dan jelas. iPad Pro 11-inci ini juga dilengkapi dengan A12Z Bionic Chip dengan Neural Engine untuk memproses tugas secara lebih cepat dan lancar.

Untuk sokongan internet, tablet ini mempunyai Wi-Fi dan sambungan selular, membolehkan anda terhubung ke internet dan melayari internet dengan kelajuan tinggi di mana sahaja. Memori penyimpanan sebanyak 512GB membolehkan anda menyimpan banyak data dan fail tanpa risau kehabisan ruang. Dua buah kamera iaitu kamera belakang 12MP dan kamera hadapan 7MP membolehkan anda mengambil gambar dengan kualiti tinggi dan berkualiti tinggi. Selain itu, iPad Pro 11-inch ini dihasilkan dengan keselamatan yang ketat dan memberikan akses mudah ke Siri, Apple Pay, dan aplikasi Apple yang popular.

Kesan bunyi yang diberikan adalah seperti berikut;

Penggunaan kemas dan canggih intelek iPad Pro 11-inci dari Apple ini memang memperlihatkan kemampuan kelas dunia dalam menghasilkan peranti yang mempunyai nilai tambah di dalam dunia teknologi masa kini. Sekiranya anda merupakan seorang penggemar Apple, maka tablet ini harus anda pertimbangkan untuk dimiliki.

Stunning 11-inch Liquid Retina display with ProMotion, True Tone and P3 wide colour
TrueDepth camera system featuring Ultra Wide front camera with Centre Stage
12MP Wide camera, 10MP Ultra Wide camera and LiDAR Scanner for immersive AR
5G for superfast downloads and high-quality streaming
Stay connected with ultrafast Wi-Fi 6
Go further with all-day battery life

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment