Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi, 2TB) - Silver (2021 Model, 3rd Generation)

Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi, 2TB) – Silver (2021 Model, 3rd Generation)


Apple iPad Pro 11 inci (Wi-Fi, 2TB) – Silver (Model 2021, Generasi Ke-3) adalah peranti pintar yang hebat untuk anda. Ia datang dengan skrin 11 inci cemerlang dan resolusi tinggi, serta dilengkapi dengan kamera belakang 12MP dan kamera hadapan TrueDepth 7MP, yang membolehkan anda mengambil gambar berkualiti tinggi dan berkomunikasi dengan keluarga dan rakan-rakan anda melalui video panggilan.

Selain itu, iPad Pro ini dilengkapi dengan pemproses M1 terbaru yang pantas dan cekap serta memori penyimpanan sebesar 2TB, memerangi pekerjaan tegar tanpa gangguan dan menyediakan banyak ruang untuk fail, aplikasi dan media anda.

iPad Pro 11 inci juga didatangkan dengan Apple Pencil dan Magic Keyboard sebagai aksesori tambahan, memberi anda lebih banyak pilihan untuk menulis, menggambar, atau melakukan sesuatu yang lebih kreatif.

Kecuali itu, iPad Pro ini mempunyai bahasa Melayu dan sangat mudah digunakan. Dengan kamera berkualiti tinggi, pilihan aplikasi dan memori yang luas, ia adalah peranti pintar pilihan yang sempurna untuk kegunaan peribadi atau perniagaan anda.

Stunning 11-inch Liquid Retina display with ProMotion, True Tone and P3 wide colour
TrueDepth camera system featuring Ultra Wide front camera with Centre Stage
12MP Wide camera, 10MP Ultra Wide camera and LiDAR Scanner for immersive AR
Stay connected with ultrafast Wi-Fi 6
Go further with all-day battery life
Thunderbolt port for connecting to fast external storage, displays and docks

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment