Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi, 1TB) - Silver (2021 Model, 3rd Generation)

Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi, 1TB) – Silver (2021 Model, 3rd Generation)


Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi, 1TB) – Perak (Model 2021, Generasi ke-3)

Apple 11-inch iPad Pro adalah tablet baharu yang dipertingkatkan pada tahun 2021 dengan reka bentuk yang lebih cantik dan menarik. iPad ini mempunyai kaca depan dan belakang Corning Gorilla Glass dengan bingkai aluminium yang menyesuaikan dengan kaca. iPad ini hadir dalam warna perak yang memberikan gaya yang moden dan elegan.

Versi iPad Pro yang ditaja hanya bersambung melalui Wi-Fi dan mempunyai beberapa ciri yang hebat, seperti ruang simpan dalam talian 1TB yang membolehkan anda menyimpan banyak data. Ia mempunyai skrin Liquid Retina XDR 11-inci yang mempunyai resolusi 2388 x 1668 piksel dan teknologi True Tone untuk tampilan yang lebih baik. Skrin ini juga mempunyai keluasan yang lebih lebar dan kecerahan yang lebih tinggi daripada model sebelumnya.

Apple 11-inch iPad Pro juga dilengkapi dengan Apple M1 chip yang pantas dan cekap. Ia membolehkan anda menjalankan aplikasi dengan lebih lancar dan menjimatkan masa. iPad ini juga mempunyai kamera belakang 12MP dan kamera hadapan 12MP dengan mode Potrait dan LiDAR Scanner untuk mengambil gambar yang lebih cantik.

Anda juga boleh menggunakan Apple Pencil dan Magic Keyboard dengan iPad Pro ini untuk meningkatkan kreativiti anda. iPad ini sesuai untuk sesiapa yang mencari iPad yang mempunyai tahap prestasi yang tinggi dan ciri-ciri yang hebat bagi penggunaan harian dan profesional.

Stunning 11-inch Liquid Retina display with ProMotion, True Tone and P3 wide colour
TrueDepth camera system featuring Ultra Wide front camera with Centre Stage
12MP Wide camera, 10MP Ultra Wide camera and LiDAR Scanner for immersive AR
Stay connected with ultrafast Wi-Fi 6
Go further with all-day battery life
Thunderbolt port for connecting to fast external storage, displays and docks

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment