2022 Apple iPhone SE (64 GB) - Midnight (3rd Generation)

2022 Apple iPhone SE (64 GB) – Midnight (3rd Generation)


2022 Apple iPhone SE (64 GB) – Midnight (generasi ketiga) adalah telefon bimbit terkini daripada Apple yang menunjukkan kehebatan dalam teknologi terkini. Peranti ini dilengkapi dengan kedudukan penyertaan semula pemotongan yang lebih baik, menghasilkan tempoh pemakaian bateri yang lebih lama dan kelajuan pengisian yang cepat.

Dibangunkan dengan Reka Bentuk Baharu dan bahasa baru A14 Bionic, iPhone SE memberikan prestasi terbaik dalam segala bahagian. Ini memudahkan penggunaan beberapa aplikasi sekaligus tanpa sebarang masalah.

iPhone SE (Generasi ketiga) hadir dengan kamera keempat, membolehkan pengguna mengambil gambar foto dan video yang lebih jelas dan lebih tajam daripada sebelumnya. Kamera hadapan beresolusi tinggi 12 MP, yang memberikan gambar selfie yang lebih baik dan gambar dari sudut yang lebih lebar.

Model ini didatangkan dengan ciri pembacaan kembali cap jari pintar dengan tahap keselamatan tinggi untuk kelebihan privasi dan keselamatan. Warna gelap kebiruan menjadikannya pelengkap yang cantik pada rupa parasnya.

Ini adalah telefon bimbit ideal untuk orang yang memerlukan prestasi terbaik dalam bentuk yang lebih kecil dan lebih ringkas. Dapatkan sekarang dan nikmati kehebatan teknologi dalam bentuk telefon bimbit.

4.7-inch Retina HD display
Advanced single-camera system with 12MP Wide camera, Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode, and 4K video up to 60 fps
7MP FaceTime HD camera with Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode and 1080p video recording
A15 Bionic chip for lightning-fast performance
Up to 15 hours of video playback
Durable design and IP67 water resistance

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment