2022 Apple iPhone SE (256 GB) - Midnight (3rd Generation)

2022 Apple iPhone SE (256 GB) – Midnight (3rd Generation)


Pesanan diproses dalam bahasa Inggeris, jadi ini adalah terjemahan mesin ke bahasa Melayu.

Apple iPhone SE (256 GB) – Midnight (Generasi ketiga) 2022 merupakan telefon bimbit yang dijangka mempunyai ciri-ciri hebat yang menyokong kebiasaan harian anda. Dibekalkan dengan kapasiti penyimpanan 256 GB, telepon ini membolehkan anda menyimpan banyak gambar, video dan fail lain tanpa perlu risau mengenai ruang kosong.

Terdapat pelbagai ciri unggul yang dijangka hadir pada iPhone SE ini, yang termasuklah layar OLED 4.7 inci yang sempurna segala benda, kamera berkemampuan tinggi, kemahiran pengesanan wajah dan pengimbasan digital berteknologi tinggi, serta akses keseluruhan kepada Siri yang sangat berguna.

Dengan mengambil kira teknologi terkini, iPhone SE (Generasi ketiga) 2022 ini akan menjadi salah satu telefon pintar terbaik dengan harga yang patut. Oleh itu, jika anda mencari telefon canggih yang mempunyai harga berpatutan serta mempunyai ciri-ciri hebat, iPhone SE (Generasi ketiga) 2022 inilah pilihan terbaik untuk anda.

4.7-inch Retina HD display
Advanced single-camera system with 12MP Wide camera, Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode, and 4K video up to 60 fps
7MP FaceTime HD camera with Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode and 1080p video recording
A15 Bionic chip for lightning-fast performance
Up to 15 hours of video playback
Durable design and IP67 water resistance

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment