2022 Apple iPhone SE (128 GB) - (PRODUCT) RED (3rd Generation)

2022 Apple iPhone SE (128 GB) – (PRODUCT) RED (3rd Generation)


2022 Apple iPhone SE (128 GB) – (PRODUCT) RED (3rd Generation) adalah telefon pintar generasi terbaru dari Apple yang mempunyai banyak fungsi berguna. Telefon ini mempunyai kapasiti penyimpanan sebanyak 128 GB yang boleh digunakan untuk menyimpan gambar, video dan aplikasi. Ia mempunyai reka bentuk yang ringkas dan mudah alih, membolehkan pengguna membawa telefon ini dengan mudah ke mana-mana sahaja.

iPhone SE ini mempunyai kamera yang sangat baik iaitu 12 megapiksel kamera utama dan kamera depan 7 megapiksel untuk mengambil gambar selfie yang cantik. Kamera utama ini dilengkapi dengan optik yang berkualiti tinggi dan pelbagai ciri seperti auto-focus, HDR, panorama, dan kamera slow-motion.

Untuk fungsi lain, 2022 Apple iPhone SE (128 GB) – (PRODUCT) RED (3rd Generation) dilengkapi dengan A13 chip yang kuat dan berdaya saing tinggi. Telefon ini juga mempunyai bateri yang tahan lama, membolehkan pengguna menggunakan telefon ini selama tempoh seharian tanpa perlu mengisi semula.

Produk (PRODUCT) RED 2022 Apple iPhone SE (128 GB) – (PRODUCT) RED (3rd Generation) ini juga mempunyai tujuan untuk menyumbang kepada Program (RED), yang bermaksud sebahagian daripada jualan akan disumbangkan untuk membantu mengakhiri AIDS di Afrika.

Secara keseluruhan, 2022 Apple iPhone SE (128 GB) – (PRODUCT) RED (3rd Generation) adalah telefon pintar yang berguna untuk semua keperluan pengguna, mempunyai reka bentuk yang cantik dan memperlihatkan tugas sosial yang penting.

4.7-inch Retina HD display
Advanced single-camera system with 12MP Wide camera, Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode, and 4K video up to 60 fps
7MP FaceTime HD camera with Smart HDR 4, Photographic Styles, Portrait mode and 1080p video recording
A15 Bionic chip for lightning-fast performance
Up to 15 hours of video playback
Durable design and IP67 water resistance

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment