2022 Apple 10.9-inch iPad Air (Wi-Fi + Cellular, 256GB) - Blue (5th Generation)

2022 Apple 10.9-inch iPad Air (Wi-Fi + Cellular, 256GB) – Blue (5th Generation)


Apple 10.9-inch iPad Air (Wi-Fi + Cellular, 256GB) – Blue (Generasi ke-5) pada tahun 2022 adalah sebuah peranti tablet yang canggih dan berkualiti tinggi dari Apple. iPad Air hadir dengan layar Retina Liquid yang mengukur 10.9 inci yang sangat indah dan jelas. Ini memberikan gambar dan video yang luar biasa untuk pengalaman visual yang unggul.

iPad Air juga dilengkapi dengan sokongan untuk Wi-Fi dan Cellular yang membuat ia lebih mudah untuk dikendalikan pada masa yang sama dengan mempunyai koneksi internet yang berkelajuan tinggi. Peranti ini mempunyai penyimpanan data yang besar, iaitu 256GB, yang membolehkan anda menyimpan banyak data termasuk gambar, video, dan fail-fail lainnya.

Warna biru pada iPad Air membuatnya tampak unik dan menarik. Kualiti penyelesaian permukaan kaca pada iPad Air juga sangat baik dan mempunyai efek vintage yang elegan. Dimensi peranti adalah sangat tipis dan ringan, dibuat untuk memudahkan pengendaliannya. iPad Air menggunakan A14 Bionic chip, menjadikannya peranti yang paling canggih dan boleh diandalkan untuk penggunaan sehari-hari. Semua ini menjadikan iPad Air salah satu peranti tablet terbaik yang ada di pasaran dan sesuai untuk pengguna yang memerlukan peranti yang canggih dan berkualiti tinggi.

Apple M1 chip with Neural Engine
12MP Wide camera
Up to 256GB of storage
Available in Blue, Purple, Pink, Starlight and Space Grey
Stereo landscape speakers
Touch ID for secure authentication and Apple Pay

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment