לא מצאו בובה יותר טובה לשלוח

Online News Magazine

Online News Magazine וואלה!

מלשכתו של הרצוג נמסר כי במהלך ביקורו יפגש גם עם בכירים בממשל האמריקני, בסנאט ובקונגרס, כמו כם מעצבי דעת קהל. בפגישתו עם הנשיא ידון הרצוג על ההתפתחויות האחרונות באזור, בהן הסכם הגז עם ירדן, וישים דגש על האיום האיראני

24/10/2022

בווידאו: הנשיא הרצוג העניק את עיטור הנשיא לנשיא ביידן (צילום: לע”מ, עריכה: ליר שפיגלר)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ימריא הלילה (שני) לביקור רשמי בארצות הברית, בהזמנת נשיא ארצות הברית, ג’ו ביידן. במסגרת הביקור, עתיד הרצוג לקיים פגישה עם נשיא ארצות הברית בבית הלבן, וכן פגישות מדיניות עם בכירי הממשל, הסנאט ובית הנבחרים, ועם הנהגת הקהילות היהודית.

לדברי הרצוג, במהלך ביקורו יפגוש גם בכירים מהממשל האמריקני, הסנאט והקונגרס, כמו גם מעצבי דעת קהל. לדבריו, הפגישות ידונו “בהתפתחויות החשובות באזורנו, החל מהסכמי אברהם, הסכם הגז עם לבנון והשאיפה לצרף עוד מדינות וגורמים למעגל השלום האזורי”. כמו כן, הוסיף הרצוג כי ישים דגש על האיום האיראני, שלדבריו “מערער את היציבות לא רק במזרח התיכון אלא בעולם כולו – ומחייב עמידה נחושה ומאוחדת כנגדו”.

Online News Magazine עוד בוואלה!

  • לפיד לשר החוץ האוקראיני: ישראל מודאגת משיתוף הפעולה הצבאי בין רוסיה לאיראן
  • ישראל בוחנת צעדי תגובה נוספים בהמשך להודעת אוסטרליה: “מאוכזבים מההחלטה האומללה”
  • הממשלה אישרה: הסכם הגבול הימי עם לבנון יונח בכנסת מבלי להביאו להצבעה
  • שיטת לימוד שחיית חתירה חדשנית עושה שינוי מטורף בחיים

עוד נושאים בהם יעסוק הנשיא הרצוג בביקורו בארצות הברית הם משבר האקלים והזדמנויות כלכליות שיוצרת השותפות בין המדינות. הנשיא הוסיף כי יפגש גם עם ראשי קהילות יהודיות בצפון אמריקה.

לפני כשבועיים, הודיע נשיא לבנון מישל עאון כי מדינתו מאשרת את העסקה עם ישראל על הגבול הימי, שנעשתה תיווך אמריקני. ההסכם, שאושר יום לפני כן על ידי ראש הממשלה יאיר לפיד, הונח לעיון הכנסת למשך 14 ימים, וביום חמישי הקרוב יעלה להצבעת הממשלה. לאחר שיובא ההסכם לאישור הממשלה, יתקיים טקס החתימה.

עוד בוואלה!

Online News Magazine בג”ץ דחה את העתירות נגד ההסכם עם לבנון, הממשלה תתכנס לאשרו ביום חמישי

לכתבה המלאה

  • ג’ו ביידן
  • יצחק הרצוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+

בשליחת תגובה אני מסכים/ה

    Read More

    Share on Google Plus
      Blogger Comment
      Facebook Comment

    0 Comments :

    Post a Comment